Hrabrost je zatražiti pomoć

2019-07-18

Danas ne bih bila ovdje da nisam imala pomoć koučeva, spiritualnih pomagača, učitelja, knjiga, učenja i ličnog razvoja dugi niz godina, Zahvalna sam svima koji su mi tokom godina rada na sebi bili svjetlo i podrška i koji su svojim znanjima i ljubavlju iscjeljivali i pomagali mi da se oslobodim onoga što mi više ne služi.

Dugo sam mislila da mogu sama, na neki način i da moram sama i da ću ako zatražim pomoć biti slabić, a to svakako u svojim očima nisam želela biti. Da, u mom sistemu je dugo godina važilo pravilo da si slabić ako ti treba bilo koja vrsta pomoći, a naročito psihološko-duhovna, jer "jaki ljudi sve to mogu sami".

Vremenom se razotkrivalo ovo moje pogrešno uvjerenje stečeno kroz odrastanje gdje sam uglavnom bila sama i gdje moji najbiži nisu imali vremena za moje potrebe. Zahvajujući ljudima koje sam sretala na svom putu takav stav se promijenio u jedan zdrav i podržavajući način gledanja na sebe - "hrabrost je tražiti pomoć", "ne moramo sami", "drugi ljudi su tu da nam pomognu i da nas podrže".

Shvatila sam da smo jedni drugima potrebni i da je zdrava podrška zaista ključ u ličnom razvoju. Svako od nas je tokom života iskusio bolna iskustva i za iscjeljenje našeg tijela, uma i duše potrebna je ljubav, saosjećanje i nježnost drugog ljudskog bića.

Evo nekoliko pitanja za vas:

Da li mislite da sve morate sami?

Da li mislite da ste slabi ako zatražite pomoć?

Da li se vaš lični razvoj svodi na samostalni rad?

Da li vidite rezultate ukoliko radite sa nekm terapeutom ili koučom?

Da li imate prijatelje koji vas stvarno poznaju?

Da li se još uvek zavaravate da vam nije potrebna pomoć?

Da li ste ranjivi sa svojim prijateljima?

Da li je vaš izgovor to da ne možete da priuštite pomoć nekog terapeuta ili kouča ili da nemte vremena?

Da li još uvijek dozvoljavate toksičnim ljudima da budu u vašoj blizini?

Nadam se da su vas ova pitanja podstakla na razmišljanje i da ćete se odlučiti da potražite pomoć "prijatelja".

Niste jedini na ovoj planeti - svi mi smo duhovna bića koja imaju zajedničko tjelesno iskustvo i tu smo da se podržavamo i osnažujemo.

Mnogo možemo sami i u ličnom razvoju se ne mogu postići značajniji rezultati ukoliko nema svakodnevnog kontinuiranog rada ali je pomoć osobe kojoj vjerujete i uz koju se osećate bezbjedno i voljeno neprocjenjiva i nezamjenjiva.

Kontakt

Nlp-amra-life-business-coach

Broj telefona
+38761 599 475

E-mail
amra1375@gmail.com

Online informacije 

 Ako se zelite informisati  ili Rezervisati  svoju sesiju na vrijeme, kontaktirajte me  e-mailom.

© 2019 Hajde da radimo na sebi Amra life personal coach 
Izradio Webnode
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti