Osuđivanje i kritika

2019-01-05

Mozda ce vam promijeniti i uljepsati vas zivot. Motivirati vas da budete bolja verzija sebe

Osudjivanje je nesto sto nam prividno daje nekakav osjecaj vrijednosti

KRITIKA I OSUDJIVANJE JE KARAKTERISTIKA EGA. Ono sto bi trebalo nakon spoznaje da je to djelo ega, bi se okrenuti se sebi, osvijestiti da jer OSUDJIVANJE DIO EGA. Pitanje je sta cete vi uraditi i poduzeti sa svojim egom i kada se on javi.

Uvijek ce se naci neko ko ce vas osudjivati i naci lazni osjecaj vrijednosti npr: koliko vrijedite, koliko imate kilograma, kakva vam je kuca, kako ste obuceni, koju skolu imate, koliko novca imate itd. Uvijek od postanka svijeta osude su postojale od strane nekih ljudi i trebate biti svjesni da ne mozete proci kroz svijet a da vas bar jedna osoba ne osudi i da ne znaju vladati vlasitim egom.

Ono sto je najvaznije je da se pitate "Da li ja osudjujem"

Da kada osudjujete OSVIJESTITE da osudjujete i kritikujete .. A onda se pitajte zasto to radite.

1. Da vama da osjecaj vrijednosti

2, i zbog JEDNOG VELIKOG RAZLOGA. Ono sto vas drzi dalje od ljubavi, od dobrote, od pomaganja, od suosjecanja je OSUDJIVANJE . I ego zna ukoliko ne bude manipulirao s vama samima i ne bude osudjivao da cete vise zivjeti dusom nego tijelom.


STA ZNACI OSUDITI PITATE SE?

OSUDITI ZNACI KRITIKOVATI, ZNACI NALAZITI MANE, ZNACI MISLITI DA BI VI TO BOLJE, CAK NI NE ZNATI DA DRUGI IMATI DRUGU PRICU A OSUDJIVATI,,,Ali ono sto je bitno vi trebate OSVIJETITI da OSUDJUJETE I KRITIKUJETE i da reagujete egom.

DUSA RAZUMIJE ,EGO OSUDJUJE.


Kad osvijestite da osudjujete kritikujete stanite. Pitajte sebe i razmisljajte dusom,Kako se ova osoba pored mene osjeca, ko zna kakv je ona zivot imala , ko zna kojim se problemima ona nosi, ko zna da li ta osoba ima obuci ono sto zeli, ko zna da li ima traume iz djetinstva ,Nikad ne znas sta ljudi nose sa sobom. Jako je bitno pimijetiti kad osudjujes i kritikujes osobu.

Jako je vazno osvijestiti da osuda i kritika u vezi i ljubavi,, u roditeljstvu nije dobro donijela. Nista dobiti necete osim disharmonije i topline u porodici.

DAKLE, OSUDJUJETE KAD HOCETE IMATI LAZNI OSJECAJ VRIJEDNOSTI I KADA EGO UPRAVLJA VAMA A NE VI EGOM. 



I mozda vas ova prica motivira da osvijestite svoje osudjivanje i kritiku.

Svaki covjek ima ego .Cim si na Zemlji imas ego,samo je pitanje sta s njim radis.Da li si ga u stanju prepoznati , da li vam se javi osudjuvanje.

Da bi sebe zastitili ego ce poceti osudjivati.

EGO CE DA BI VAMA DAO LAZNI OSJECAJ VRIJEDNOSTI, OSUDJIVATI DRUGE I DA BI VAS ZAUSTAVIO U VASEM NAPRETKU.

DA LI VI OSUDJUJETE NEKOG KO OSUDJUJE VAS. OSVIJESTITE TO i recite sebi mozda ta osoba do mene stvarno ne razumije o cemu ja govorim. A s druge strane kazi to sam ja, to je moje ogledalo. Ovo sam ja na drugom duhovnom putovanju i posaljeteljubav drugoj strani.

LJUDI RAZUMIJU ONO KAKVI JESU

Radite na sebi da ne osudjujete ..

I nemojte sebe osudjivati kada osudite, nego osvijetite i primijetite a lagano se mijenjate. I dusa ce vam reci .Bravo za tebe,prepoznala/o si da si osudila/o . Prepoznala si ,napredujes i mijenjas se. Bravo evo jos jedan napredak. Nasmij se i budi ponosan na sebe.


OSUDJIVANJE VAS DRZI OD MIRA,OD PROSVLJETLJENA, OD ONOGA KO ZAISTA VI JESTE U PUNINI A TO JE DUSA.

I pokusajte ,vjezbajte i zadajte sebi da cete promatrati vase osudjivanje I kako reagujete na svoije i tudje osudjivanje. Da li osudjujete sebe kad osudjujete.. To je rad na sebi i to je transformacija vas samih.

KAD NEKO KAZE DA NEMA EGO TAJ LAZE. I TO MU GOVORI EGO. EGO GA UVJERAVA DA NEMA EGA.

I PRIZNAJTE SEBI JA SAM NA JEDNOM DUHOVNOM PUTU I TOLIKO TOGA JOS IMAM ZA UCITI. ako sam osudjivao/la 80% ,nakon nekog vremena osudjujem 60% danas osudjujem 20 % ali osvijetite kad dodjete u takvu situaciju i cestitajte sebi kad vidite promjenu na sebi. Dovodi vas sve to do puno ljepseg zivota, shvatite i prihvatite i pitate se ZELIM LI DUSOM RAZUMJETI ili EGOM OSUDJOVATI.

I sljedeci put kada osudite nemojte se osuditi jer ste osudili ,nego recite primjetila/o sam da osudjujem. Napredujem,prije nisam ni znala/o da osudjujem sad primjecujem da osudjujem.I pitajte se sta je to u meni sto imam potrebu osuditi drugoga.

A umjesto osude uputite pohvalu djetetu,ljubavi,partneru,sestri, bratu .. I budite ponosni na sebe jer primjecujete da se mijenjate.

© 2019 Hajde da radimo na sebi Amra life personal coach 
Izradio Webnode
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti